SAMMENSPIL

At spille sammen med og for andre giver en stor glæde.
Når du har de grundlæggende færdigheder på dit instrument tilbyder vi  sammenspil. Hvornår, den enkelte er klar til sammenspil, besluttes i samråd med den aktuelle lærer. Vi tilstræber at tilbyde sammenspil til alle instrumentalelever i løbet af en sæson.
Sammenspil er gratis for alle elever, der går til instrumentalundervisning på Musik og Kulturskolen.
Vi prioriterer sammenspil og i løbet af sæsonen har lærerne mulighed for at gøre den normale undervisning sammenspilsorienteret. Vi arbejder hele tiden på at udvide vores sammenspilstilbud, så alle elever uanset instrument bliver tilgodeset.

Koncerter

Alle sammenspilselever oplever at optræde og spille for andre ved Musik og Kulturskolens årlige koncerter.
Eksempler på sammenspilshold
  • Kammerensemble for klaver, cello og violin
  • Tværfløjtekvartet
  • Strygerorkester